Feuerwehr großer Spielspaß voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Feuerwehr großer Spielspaß: Een Memo Spel met een Twist

Feuerwehr großer Spielspaß is een memo spel dat een unieke draai biedt. In tegenstelling tot traditionele memo spellen, speel je niet tegen de computer of jezelf; in plaats daarvan speel je tegen een virtuele brandweerman die snel leert en boos wordt als hij verliest. De app wordt geleverd met een verzameling kaarten die de brandweerman zelf onthult, en als je te langzaam bent met het maken van een zet, begint hij te snurken.

Het spel is ontworpen om je op je tenen te houden, en de gezichtsuitdrukkingen en gebaren van de brandweerman voegen plezier toe. Bovendien bevat de app een Jump&Run spel met monstertrucks dat zeker voor vermaak zal zorgen. Over het algemeen is Feuerwehr großer Spielspaß een leuk en boeiend spel dat een unieke draai biedt aan het traditionele memo spel.

Programma is beschikbaar in andere talen

Feuerwehr großer Spielspaß voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.2

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Feuerwehr großer Spielspaß

Heeft u geprobeerd Feuerwehr großer Spielspaß? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.